Merhaba,ben Aynur ALBAYRAK. Kastamonu ili Azdavay ilçesi nde,Atatürk İlkokulu nda 1. sınıfları okutuyorum. Mesleğimde 16. yılımı geride bıraktım.Zorunlu tatil sürecinde çocuklarımızın derslerinden geri kalmamaları,okuldan uzaklaşmamaları adına bu projeye dahil oldum.Okulumuz taşıma merkezi olduğundan,sınıfımdaki öğrencilerin yarısı köyden gelmekte.Ulaşılabilirlik sınırlı olduğu için iletişime geçebildiğim öğrencilerimle mümkün mertebe projeye katkı sağlamaya çalışıyorum.Proje ortaklarımız arasındaki iletişim,bilgi alışverişi çok güzel ürünler ortaya çıkarmamızı sağladı.Böyle bir çalışma içinde olmaktan çok mutluyum.
OKULUMOkulumuz,ilçemizin tek ilkokuludur. 1.sınıfta 2 şubemiz bulunmaktadır.
PROJE KATILIM BELGEM
Kitap okumaya uzaktan eğitimde de devam ettiler.
Okuma ve anlama çalışmalarımızı da aksatmadan devam ettik,
Derslerini Eba üzerinden takibe devam ettiler.
''Tam ve yarım saatleri okur.'' kazanımından yola çıkarak saat modellerini yaptılar.
M.1.3.2.1. Paralarımızı tanır.
a) 1, 5, 10, 25, 50 kr. ve 1, 5, 10, 20, 50 TL değerindeki paralar tanıtılır.
b) Bu paralarla hangi ihtiyaçlarımızın karşılanabileceği fark ettirilir.
Kazanımlarından yola çıkarak kendi alışveriş ortamlarını oluşturdular.
M.1.2.1. Geometrik Cisimler ve Şekiller
Terimler veya kavramlar: kenar, köşe, üçgen, kare, dikdörtgen, çember
M.1.2.1.1. Geometrik şekilleri köşe ve kenar sayılarına göre sınıflandırarak adlandırır.
a) Üçgen, kare ve dikdörtgenin kenarları ve köşeleri tanıtılır.
b) Önce şekilleri sınıflandırma sonra üçgen, kare, dikdörtgen ve çemberi tanıma ve adlandırma çalışmaları yapılır.
c) En çok dört kenarlı şekiller ve çember üzerinde çalışılır.
ç) Kare, dikdörtgen, üçgen ve çember modelleri oluşturulur.
d) Geometri tahtası, ip, tel, geometri çubukları vb. malzemeler kullanılarak geometrik şekiller modellenir.
a) Üçgen, kare ve dikdörtgenin kenarları ve köşeleri tanıtılır.
b) Önce şekilleri sınıflandırma sonra üçgen, kare, dikdörtgen ve çemberi tanıma ve adlandırma çalışmaları yapılır.
c) En çok dört kenarlı şekiller ve çember üzerinde çalışılır.
ç) Kare, dikdörtgen, üçgen ve çember modelleri oluşturulur.
d) Geometri tahtası, ip, tel, geometri çubukları vb. malzemeler kullanılarak geometrik şekiller modellenir.
Kazanımlarından yola çıkarak tuz seramiği çalışması yaptılar.
Evlerindeki basit malzemelerden örüntüler oluşturdular.
Zıt anlamlı kelimeleri somutlaştırarak eğlenceli hale getirdik.
Bütün,yarım,çeyrek kavramını evdeki malzemelerle somutlaştırdık.
PROJE İSMİMİZİN AKROSTİJ 0RTAK ÜRÜN ÇALIŞMASINA ÖĞRENCİLERİMİN KATKISI
Proje için çok çalışan öğrencilerimizi belgelerle onurlandırdık.























Emeklerinize sağlık, çok güzel bir çalışma olmuş
YanıtlaSilTEŞEKKÜR EDİYORUM
YanıtlaSilEmeğinize sağlık hocam çok güzel bir çalışma olmuş
YanıtlaSilÇok teşekkür ederim.
YanıtlaSilEMEKLERİNİZE SAĞLIK AYNUR ÖĞRETMENİM
YanıtlaSilTeşekkür ederim Fatma öğretmenim.
YanıtlaSil